Întrebări frecvente

Aici vei găsi răspunsuri la cele mai întâlnite întrebări legate de comenzi, livrare, plăți sau întreținerea produselor personalizate.

Dacă nu găsești răspunsul la întrebarea ta, te rugăm să folosești pagina de contact și îți vom oferi asistență cât de curând posibil.

Întrebări generale

Stickerele noastre sunt fabricate din vinil autocolant premium. De asemenea, sunt laminate pentru durabilitate și rezistență în timp.
Stickerele noastre pot fi aplicate pe aproape orice suprafață. Le poți lipi pe mașină, laptop, bicicletă, skateboard, casca de motociclist etc.
Durabilitatea stickerelor noastre poate varia în funcție de suprafața pe care se aplică, îngrijirea acordată, condițiile meteorologice și expunerea la factori externi (cum ar fi razele UV). În funcție de aceste variabile, stickerele sunt concepute să fie rezistente la decolorare, la exterior, timp de 2-4 ani.
Da, toate stickerele noastre sunt rezistente la condițiile meteorologice. Acestea pot rezista la expunerea la vânt, ploaie și razele solare. Toate stickerele sunt imprimate pe vinil autocolant premium cu adeziv permanent și sunt laminate pentru a le face super durabile și rezistente la decolorare, zgârieturi, rupere, ulei și apă.
Stickerele noastre au un finisaj lucios. Stickerele personalizate se pot finisa cu laminat mat sau lucios în funcție de preferințe.

Comenzi

Momentan acceptăm următoarele modalități de plată:
  • Ramburs la livrarea comenzii;
  • Plata cu carduri bancare emise sub siglele VISA sau Mastercard.

Suntem mega rapizi în procesarea comenzilor și din acest motiv, câteodată, e prea târziu pentru a anula comanda. Totuși, ne vom da toată silința așa că folosește cat de repede posibil pagina „Contact” pentru a cere anularea comenzii.

Livrare

Prețul transportului este de 9,97 lei. La comenzile cu plata ramburs se adaugă încă 5 Lei taxa de ramburs.La comenzile de peste 149 de lei, transportul este gratuit.

Comanda este predată curierului, de obicei, în maximum două zile lucrătoare.

Imediat ce comanda a fost predată curierului vei primi un email de confirmare și un mesaj SMS care va conține numărul AWB pentru urmărirea comenzii la curier în timp real.

97% din comenzi sunt livrate de curier în aproximativ 24-48 de ore.

Dacă ai nevoie de produse până la o anumită dată, te rugăm să ne contactezi și te vom sfătui cu privire la opțiunile de livrare.

Dacă ai comandat un produs personalizat timpul de livrare se poate prelungi.

Retur

În cazul extrem de rar în care nu-ți place produsul nostru sau te răzgândești din orice motiv îl poți returna în maximum 30 de zile calendaristice, completând formularul de pe pagina de retur. Banii se vor returna în termen de maximum 14 zile de la primirea produsului de către noi. Dacă plata fost efectuată online, cu card bancar, restituirea se va efectua în contul respectiv.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (nu este folosit, nu prezintă zgârieturi, deteriorări, are ambalajul incomplet sau accesorii lipsă. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă au defecte de fabricație sau au fost deteriorate în timpul livrării.
În cazul în care ai primit un produs defect, nu-ți fă griji. Folosește pagina „Retur” pentru a ne trimite detalii în legătură cu produsul defect. Te rugăm să ne trimiți următoarele informații:
  • Nume și prenume
  • Numărul comenzii
  • Descrierea defectului
Noi îți vom răspunde pentru a stabili dacă vrei să-ți trimitem un alt produs sau dorești returnarea banilor.
Coș de Cumpărături
Scroll to Top