Retur
În cazul rar în care nu-ți place produsul nostru sau te răzgândești din orice motiv, îl poți returna în maximum 14 zile calendaristice.
În cazul în care ai primit un produs defect ai la dispoziție 30 de zile calendaristice pentru a returna produsul.
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (nu este folosit, nu prezintă zgârieturi, deteriorări, are ambalajul incomplet sau accesorii lipsă).
Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Banii se vor returna în termen de maximum 14 zile de la primirea produsului de către noi. Dacă plata fost efectuată online, cu card bancar, restituirea se va efectua în contul respectiv.
Returnarea produselor personalizate
În cazul produselor personalizate, politica noastră de returnare poate fi diferită față de produsele standard. De obicei, nu putem accepta returnarea produselor personalizate, deoarece acestea sunt realizate special pentru a se potrivi cerințelor și preferințelor individuale ale fiecărui client.
Cu toate acestea, dacă există o problemă cu produsul personalizat pe care l-ai comandat, te rugăm să ne contactezi și vom încerca să găsim o soluție. În astfel de cazuri, vom analiza fiecare situație în parte și vom lua o decizie în funcție de circumstanțe.
Plata transportului retur intră în responsabilitatea clientului.
Recapitulare
1. Completezi formularul de retur;
2. Împachetezi produsul bine (dacă e posibil in același ambalaj în care a venit – totuși nu este obligatoriu);
3. Îl trimiți prin curier rapid la noi (Atenție, nu prin Poștă și nu cu plata transportului la destinatar sau cu ramburs);
4. Când coletul a ajuns la noi, îl verificăm, iar dacă totul este in regulă iți vom retruna banii. Totul în cel mai scurt timp posibil.